1. W celu zarezerwowania wizyty u specjalisty ortopedy w Przychodni Weterynaryjnej Zdrowie Czterołapa należy uiścić kaucję:
150 zł – w przypadku pierwszej konsultacji,
80 zł – w przypadku wizyty kontrolnej.
2. Opłatę kaucji należy wpłacić na konto firmowe: 04 1020 2906 0000 1102 0294 5764. W tytule przelewu prosimy wpisać: imię i nazwisko opiekuna zwierzęcia oraz datę wizyty.
3. Termin wpłaty kaucji upływa w czwartek poprzedzający wizytę do godziny 16:00. Konsultacje ortopedyczne odbywają się w poniedziałki.
4. Potwierdzenie dokonania przelewu należy przesłać na adres e-mail: zdrowieczterolapa@gmail.com.
5. Wpłacenie kaucji stanowi potwierdzenie rezerwacji terminu wizyty.
6. Pracownik rejestracji wystawia paragon na kwotę wpłaconej kaucji. Paragon będzie dostępny do odbioru w dniu wizyty po wykonaniu usługi.
7. Wpłacona kaucja zostaje odliczona od ostatecznego rachunku za konsultację. Opiekun zwierzęcia reguluje różnicę w dniu wizyty, korzystając z form płatności dostępnych w placówce.
8. Kaucja jest bezzwrotna, jeżeli:
- Opiekun nie poinformował pracownika recepcji o rezygnacji z wizyty do piątku poprzedzającego konsultację,
- Odwołanie nastąpiło po piątku poprzedzającym konsultację.
9. W przypadku odwołania wizyty z przyczyn leżących po stronie Przychodni, wpłacona kaucja zostanie zwrócona w pełnej wysokości.
10. Istnieje możliwość przeniesienia kaucji na inny termin. Aby to zrobić, należy poinformować pracownika recepcji do piątku poprzedzającego konsultację. W takim przypadku kaucja pozostaje ważna i może być wykorzystana przy kolejnej wizycie.
11. W przypadku braku potwierdzenia wpłaty w określonym terminie, rezerwacja wizyty zostaje automatycznie anulowana.
12. Spóźnienie opiekuna zwierzęcia na konsultację ortopedyczną przekraczające 15 minut może skutkować anulowaniem wizyty, a wpłacona kaucja nie podlega zwrotowi.
13. Wpłaconą kaucję można przenieść na inny termin tylko jeden raz, po wcześniejszym uzgodnieniu z recepcją.
14. Opiekunowie niemający możliwości dokonania przelewu mogą skorzystać z alternatywnej formy wpłaty (np. gotówką w placówce) – prosimy o wcześniejszy kontakt w celu uzgodnienia szczegółów.
15. W przypadku wpłaty z nieprawidłowym tytułem przelewu, co uniemożliwia identyfikację wpłaty, Przychodnia nie ponosi odpowiedzialności za brak rezerwacji
16. Dane osobowe podane w związku z rezerwacją wizyty są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji usług, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym RODO. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce Prywatności placówki.
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z recepcją. Dziękujemy za zrozumienie i współpracę.